Innovációs kultúra

(alkalmazott módszerek, innovációra ösztönzés, innovációs folyamatok kialakítása)

Digitális történetmesélés tabletek segítségével

A Digitális történetmesélés tabletek segítségével jógyakorlat célja, hogy a felső tagozatos tanulók kreatív módon fejlesszék anyanyelvi, digitális és szociális kompetenciáikat. A program három modulból áll: élményfeldolgozás és storyboard készítés, forgatás, valamint utómunkálatok és bemutató. A tanulók saját élményeiket dolgozzák fel rövid filmek formájában, különböző technikák – például stop motion animáció – alkalmazásával. A Stop Motion Studio alkalmazás segítségével képeket, narrációt és feliratokat illesztenek össze.

T.E.S.L.A.-projekt – természettudomány a könyvtárban

A T.E.S.L.A.-projekt három modulból álló, élménypedagógiai elemekre épülő programsorozat, amelyet könyvtári környezetben valósítanak meg. Az első modul során a diákok fizikai kísérleteket végeznek, és Nikola Tesla életével, találmányaival ismerkednek meg egy interaktívan berendezett „Tesla-dolgozószobában”. A második modulban saját robotokat építenek egyszerű alkatrészekből, valamint alap szintű programozási feladatokat oldanak meg a Scratch platform segítségével.

Kvíz, kvíz, tiszta kvíz

A Crowdpurr webes programjára való regisztráció után, az első lépés, hogy létrehozunk egy új "élményt", azaz experience-t. Az ingyenes verzióban egy élmény 15 kérdéses lehet, egyszerre max. 20 fő csatlakozhat a szerverhez. A kérdések lehetnek feleletválasztósak, sorbarendezősek, és válaszmegadósak is. Az élmény testreszabásánál angol nyelven ugyan, de rengeteg különböző beállítási lehetőség közül lehet választani. Ezekben érdemes elmerülni egy kicsit, de minden űrlapelemnél segít a weboldal.


Corporate Site - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.